Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přístup českých módních návrhářů k otázkám udržitelnosti a jejich komunikace směrem k zákazníkům
Kubů, Karolína ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce mapuje udržitelnost v módním průmyslu a způsoby, jakými lze udržitelnosti dosáhnout. Jejím cílem je definovat udržitelnost a udržitelnou módu, přiblížit environmentální, sociální a ekonomickou problematiku v tomto byznysu a představit postoje úzké skupiny klíčových aktérů, jimiž jsou módní návrháři. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje různé definice udržitelnosti a snaží se je aplikovat na módní průmysl. Rozebírá, jakým způsobem mohou být udržitelnější firmy, módní návrháři a konzumenti módy a jakým překážkám na této cestě čelí. Dále představuje modely a strategie, s jejichž pomocí lze udržitelnost do módní tvorby implementovat. V praktické části jsou analyzovány hloubkové rozhovory s českými módními návrháři, kteří přibližují své postoje k udržitelnosti v módě, a aktivity, které praktikují, aby jejich tvorba byla udržitelnější. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda, která pomáhá nastínit postoje a názory z různých úhlů pohledu a umožňuje prozkoumat jak a proč se k tématu přistupuje.
Trendy v komunikaci mezi značkou a zákazníkem v kontextu rozvoje sociálních médií na příkladu módního řetězce Everlane
Pavlík, Mikuláš ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na současné možnosti firemní komunikace v prostředí sociálních sítí, a to na příkladu módní značky Everlane. Ústředním tématem, které prostupuje celou prací, je otázka udržitelnosti a transparentnosti, zejména ve vztahu k módě. V teoretické části jsou kromě specifikací vybraných sítí, jimiž jsou Facebook, Twitter a Instagram, prezentovány zahraniční výzkumy, které tato témata zkoumají jak z firemního přístupu, tak z pohledu a zájmu zákazníků. V deskriptivním oddíle je analyzováno měsíční působení značky Everlane na sociálních sítích, v němž zkoumám, k jakým účelům a jak odlišně lze k jednotlivým sítím přistupovat, včetně interakce se samotnými zákazníky. Hlavní výzkumná otázka kvalitativní analýzy zní: Jak hodnotí zájem české veřejnosti o téma udržitelnosti profesionálky z oděvního odvětví a jak podle nich k tématu přistupují značky v rámci komunikace na sociálních sítích? Prostřednictvím zakotvené teorie jsou provedeny a analyzovány rozhovory s vybranými českými módními odborníky, které poskytují vhled do zkoumané problematiky v kontextu místního trhu.
Výzkum životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádření
Šlahař, Daniel ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout do mysli spotřebitelů a popsat vybrané charakteristiky životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádření. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy a termíny spojené s módou a životním stylem, které slouží pro bližší pochopení dané problematiky. V další části práce je stručně popsána oděvní značka Marshal Apparel. Praktická část poté dává do souvislostí vymezené pojmy z teoretické části, které jsou aplikovány na cílovou skupinu. V poslední části práce jsou uvedeny výsledky a zjištění kvalitativních a kvantitativních výzkumů, které byly uskutečněny pro bližší pochopení spotřebního chování a životního stylu cílové skupiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.